سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه آزاد:

99 درصد تکیه "دانشگاه آزاد" روی شهریه دانشجویان است

دانشگاه های دنیا به سمت کارآفرینی می روند ولی دانشگاه آزاد با همه این دستاوردها 99 درصد تکیه اش بر روی شهریه دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر میرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد  گفت:  بنای ما بر این است که در تمام حوزه ها توسعه کیفی را سرلوحه امور برنامه ای خود قرار دهیم ، حوزه پزشکی نیز در این زمینه مورد توجه ما است، توانایی هايی که در حوزه  امور پزشکی دانشگاه آزاد وجود دارد این توجه را مضاعف می کند.

وی افزود: یکی از زود رس ترین دستاوردهای مدیریتی من در طی مدت کوتاه خدمت این بوده که از پتانسیل دکتر لاریجانی به عنوان یک دانشمند فرزانه استفاده کنیم ،دکتر لاریجانی برنامه توسعه ای خوبی تهیه کرده است که به زودی در "هیئت امنا"  مطرح و به تصویب می رسد.

سرپرست دانشگاه آزاد تصریح کرد:  در هر مکانی که "دانشگاه آزاد" تاسیس شده در حوزه آن سرزمین تاثیرات مثبت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی آن را نیز مشاهده می کنیم، تاثیرات مثبت  افزایش فرهیختگی در ایران و افزایش آگاهی شعور اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مدیون  توسعه دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: دانشگاه های دنیا به سمت کارآفرینی می رود ولی دانشگاه  آزاد با این همه دستاوردها نزدیک به 99 درصد  تکیه گاهش بر روی دانشگاه آزاد است.

وی خاطر نشان کرد:  نباید به دنبال  توسعه کمی رشته های کلاسیک باشیم ،در برخی رشته ها  آزمون را برداشتیم و شهریه را نیز کاهش دادیم ولی متقاضی نداریم و این باعث شد که از 19 هزار رشته محل 7 هزار رشته حذف شوند./ح

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.