سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

مبارزه با قاچاق كالا اقدامي موثر در رشد اقتصادي كشور

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان گفت: مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا و ارز، اقدامي موثر در حمايت از توليدات داخلي و تحقق رشد اقتصادي كشور است.

  به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، حسن زاده  در ششمين جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان كردستان گفت: به دليل تاثير مخرب افزايش مقوله قاچاق بر توسعه همه جانبه و امنيت اقتصادي كشور، همه مسوولان و مديران دستگاه هاي اجرايي و متولي در اين بخش، همه توان خود را براي كاهش ميزان قاچاق كالا در سطح جامعه بكارگيرند.
وي گفت: افزايش پديده قاچاق موجب تهديد امنيت و زير ساخت هاي اقتصادي در جامعه مي شود. به گفته وي بايد با شناخت نقاط ضعف و قوت خود در بحث برخورد با قاچاق در جامعه همواره با پيروي از دستورات و منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) به منظور ريشه كني معضل قاچاق تلاش هاي خود را مضاعف كنيم. حسن زاده به كسب رتبه نخست كردستان در زمينه كشف كالاهاي دخاني قاچاق در كشور اشاره كرد و افزود:با توجه به واگذاري مسووليت كنترل و نظارت كالاهاي دخاني شركت دخانيات به اداره صنعت، معدن و تجارت، ضروري است وي كنترل و نظارت بر ورود و خروج ترانزيت كالا، نظارت دقيق بر صدور راه نامه هاي ترانزيتي، تشديد برخوردهاي قضايي با افراد سودجو و فرصت طلب را از ديگر راه هاي كاهش ميزان قاچاق در مبادي مرزي استان ذكر كرد. /س
برچسب ها: کنترل ، نظارت ، صدور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.