سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پیشین سازمان تدارکات پزشکی هلال خبر داد:

تا پایان خرداد ماه با کمبود واکسن مواجه نخواهیم بود

رئیس پیشین سازمان تدارکات جمعیت هلال احمر از تامین کافی واکسن در انبارهای این سازمان و شکسته شدن انحصارهای موجود در این زمینه تا پایان خرداد ماه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ظاهر رستمی در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با انتصاب یک مسئولیت به عنوان مستخدم خدمتگزار مردم وارد یک دستگاه می شوید گفت: هنگام تصدی یک مسئولیت باید ظرفیت درونی خود را افزایش داد و در مقابل بد اخلاقی ها و رذایل اخلاقی و مشکلات الگوهای عالی چون رزمنده های دفاع مقدس را پیش رو قرار داد تا بتوان پیروزی را که در گرو وحدت تحمل  مشکلات و مبارزه با سختی ها و اخلاص است بدست آورد چرا که در روز چون امروز باید پاسخگوی مردم بود.

رئیس سابق سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر افزود: امروز با اخلاص و تمام وجود مسئولیت خود را به دکتر حسام الدین مدنی واگذار می کنم و اطمینان دارم که ایشان بهتر از من خواهد توانست در زمینه خدمت به مردم در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی برای کشور ارمغان بیافریند .

رستمی در ادامه به برخی از مشکلات خود در هنگام تصدی ریاست سازمان تدارکات پزشکی بیان داشت: تحریم های اقتصادی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

قرار دادهای بسیاری با شرکت های اروپایی بلاتکلیف بود که با ساماندهی دقیق و منطقی امروز 4 میلیون یورو بدهی به شرکت های خارجی پرداخته شد و هم اکنون این سازمان هیچ بدهی ای ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: سازمانهای وابسته به تدارکات پزشکی چون سهاجیثا، بازرگانی ، سهای 2 ، توانسته اند با اصلاحاتی که درآنها صورت گرفت افتخارات بسیاری چون سود دهی بالا، تولید و توزیع دارهای با کیفیت با قیمت پائین را داشته باشند.

رئیس پیشین سازمان تدارکات هلال احمر در پایان از تامین انبارهای این سازمان از واکسن تا پایان خرداد ماه خبر داد.
برچسب ها: تدارکات ، پزشکی ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.