سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیونی : پیشرفت اندکی در مذاکرات سازش حاصل شده است

وزير دادگستري و رئيس هيئت مذاکره کننده رژيم صهيونيستي از پيشرفت اندک در مذاکرات سازش با تشکيلات خودگردان فلسطين خبر داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري الرساله نت ، تزيپي ليوني يکشنبه شب گفت دور جديد  مذاکرات سازش با مقامات تشکيلات خودگردان فلسطين با پيشرفت کمي همراه بوده است . ليوني  تاکيد کرد تل‌آويو  در گفتگو با مقامات فلسطيني بسيار محتاطانه عمل مي کند .
 وي افزود بعضي روزها گفتگوها به خوبي و آساني پيش مي رود اما در برخي مواقع که طرفين بر خواسته خود اصرار مي ورزند ، گفتگوها به مشکل مي خورد .
 وزير دادگستري اسرائيل  تصريح کرد در چند ماه گذشته  طرفين مذاکره کننده درباره برخي مسايل مورد اختلاف به پيشرفت هايي هم رسيده اند .
تزيپي ليوني گفت : اگر  به اين نتيجه برسيم  ادامه گفتگوها  فايده اي  ندارد و  احتمال دستيابي به توافق  منتفي است در آن صورت  گفتگوها را فوري متوقف خواهيم کرد و نياز نيست تا نه ماه منتظر بمانيم  .
 مسئول اسرائيلي تصريح کرد گفتگوها ميان مقامات فلسطين و اسرائيل با ميانجي گري آمريکا در چند وقت اخير بسيار فشرده شده است و ظرف يک هفته طرفين چهار بار با هم ديدار کردند.
 ليوني در پايان گفت مقامان فلسطين و اسرائيل درباره  همه مسايل مهم مورد اختلاف مانند ، آب ، سرنوشت آوارگان  ، تعيين مرزها و آينده شهر بيت المقدس و برخي موضوعات ديگر گفتگو  مي کنند .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.