سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حمایت از تولیدات داخلی راه بلوغ اقتصادی است

قائم مقام سازمان استاندارد در جريان بازديد از كارخانه صنايع آلومينيوم نوين اراك افزود: حمايت از توليدات داخلي نه به عنوان يك وظيفه سازماني و تنها در يك ارگان بلكه به عنوان يك وظيفه ملي بايد مورد توجه مسوولان و اقشار مختلف مردم قرار گيرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، وحيد مرندي ادامه داد: با حمايت هاي مسوولان و مردم از توليدات داخلي، تهديدات و تحريم هاي مخالفان نظام، بي اثر شده و كشور به رشد و پيشرفت دست مي يابد.
كشور بيان كرد: حمايت از توليدات داخلي و تلاش و كوشش شبانه روزي راهكار تحقق حماسه اقتصادي مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.
وي عنوان كرد: تهديد ها و تحريم هاي دشمنان نمي تواند عزم ملت ايران در تامين نيازها و خودكفايي اقتصادي را تضعيف كند.
مرندي مقدم بيان كرد: جامعه ايران متناسب با شان تاريخ كهن و جايگاه امروز خود در جهان و متناسب با مزيت هاي گسترده طبيعي و جغرافيايي، بايد شاخص هاي اقتصادي و توليدي خود را ارتقا دهد.
وي بيان كرد: جمهوري اسلامي ايران بايد متناسب با جايگاه فرهنگي و سياسي خود و به عنوان پيشتاز نهضت هاي انقلابي واسلامي در جهان، موضوع افزايش قدرت رقابت اقتصادي و تجاري خود را مورد توجه قرار دهد و تجربه تاريخ اقتصاد جهان نشان مي دهد كه هيچ كشوري بدون توجه به اصلاح ساختار اقتصاد و حمايت از توليد ملي خود قادر به رشد شاخص هاي اقتصادي و توان تجاري نبوده است.
كارخانه صنايع آلومينيوم نوين اراك كه در سال ۱۳۸۶ به بخش خصوصي واگذار شده، با توليد ۴۰۰ نوع محصول نقش به سزايي در تامين نيازهاي كشور دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.