سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان:

نوجوانان بیش از حد انتظار تلاش کردند/ فولاد تسلیم تجربه استقلالی ها شد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان بیش از حد انتظار تلاش کردند اما ممکن است برای بازی بعدی توانایی جسمی آنها تحلیل برود و مقابل نیجریه کمی افت داشته باشند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نوجوانان فوتبالي کشورمان بیش از حد و انتظار برای این مسابقات تلاش کردند و آنچه که لازم بود در این بازی ها به نمایش گذاشتند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: به دلیل اینکه نوجوانان انرژی زیادی در این مسابقات صرف کردند و ممکن است که در بازی های بعدی با مشکل روبه رو شوند و انرژی آنها تحلیل رود.

وی اضافه کرد: در این سه بازی نوجوانان کشورمان خیل خوب بازی کردند و در آخرین بازیشان در مقابل افزایش بیش از حد انتظار ظاهر شدند و اینکه تیم اتریش هم در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و انتظار داشت نتیجه بازی را عوض کند که با مقاومت بازیکنان، روبه رو شود و به همین دلیل ممکن است که بازیکنان برای بازی های بعد یشان قوه توانایی و جسمی شان تحلیل رود و مقابل تیم قدرتمند نیجریه با مشکل مواجه شوند.

درخشان اظهار داشت: نوجوانان فوتبالمان بید با تدبیر خوب و با ی برنامه ریزی منسجم در رابطه با تاکتیک تیمشان برنامه ای بیاندیشند تا بتوانند در مقابل نیجریه خوب ظاهر شوند و بازی خوب و قوی ای مقابل این تیم به نمایش بگذارند.

وی در رابطه با عملکرد های بعدی نوجوانان در رده های سنی بالاتر گفت: معمولا در ادامه راه و حفظ و توسعه بازیکنان بعد از اینکه از مقطع نوجوانان عبور می کنند این توسعه را ندارد و به همین دلیل افت آنها در رده های سنی بالاتر به چشم می آید.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: حفظ این بازیکنان جوان ما به تیم هایی که آنها را جذب می کند و از آنها در چه باشگاههایی استفاده می شود بر می گردد، اگر از اینها خوب استفاده کنند و آموزش این جوانان تداوم داشته باشد در آینده می توان امید بیشتری به این بازیکنان داشت.

وی در آخر صحبت هایش در رابطه با تیم ملی نوجوانان برای آنها آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم که این بازیکنان که تا اینجا به این خوبی ظاهر شدند بتوانند در این مسابقات نتیجه بگیرند.

درخشان در خصوص بازی فولاد – استقلال گفت: هر دو تیم بازی نسبتا خوبی را به اجرا گذاشتند و با اینکه تیم فولاد و خوب بازی کرد اما تجربه بازیکنان استقلال باعث شد که بتوانند نتیجه بگیرند.

وی اظهار داشت: تیم فولاد در جدول رده بندی بی دلیل در صدر قرار نگرفته و بازی خوبی ارائه دادند اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید برنامه ریزی داشته باشد تیم هایی که هم سطح خودش هست را ببرد و نتیجه بگیرد اما این تیم در این خصوص نتوانسته برنامه ریزی کند و باید برای نتیجه گرفتن در مقابل تیم های بزرگ تدابیری بیاندیشد.

درخشان تاکید کرد: وقتی تیم های بزرگ مقابل هم قرار می گیرند این تجربه بازیکنان است که باعث برتری یک تیم به دیگری می شود.

پايان متن/مح
برچسب ها: فولاد ، رده بندی ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.