سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستين كنسرت خواننده، بازيگر ايراني؛

"رضا رويگري": آرزويم، خواندن براي مردم سرزمينم است

آرزوي هميشگي‌ام اين بوده كه براي مردم سرزمينم بخوانم و اميدوارم روزي بتوانم در روستاهاي ايران نيز روي صحنه بروم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در نخستين كنسرت رضا رويگري در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران , رضا رويگري در چهارمين شب از دومين ماه فصل پائيز با اجراي قطعه " قاصدك " روي صحنه رفت كه ملودي اين اثر را عماد توحيدي , تنظيم را بهنام شهركي و ترانه آن را يغما گلروئي سروده بود.

رضا رويگري در آغازين لحظه هاي نخستين كنسرت خود گفت: در ايران براي اولين بار است كه كنسرت مي گذارم ام در خارج از ايران تاكنون 3 بار كنسرت داشته ام اما آرزوي هميشگي من اين بوده كه براي مردم سرزمينم بخوانم و اميدوارم روزي بتوانم در روستاهاي ايران نيز روي صحنه بروم.
اين خواننده بازيگر مشهور ايراني در قسمتي ديگر از اين برنامه و پيش از اجراي يك قطعه گفت: زنده ياد عسل بديعي پيش از مرگش اين اثر را شنيده بود و با آن بسيار گريه كرده بود و به همين دليل اين قطعه را به روح پر فتوح اين هنرمند جوان تقديم مي كنم.

به قدري هواداران حاضر در سالن طنين " ايران ايران" را سر مي دادند كه رويگري در ميان اين كنسرت و به طرزي غافلگيركننده اين اثر خاطره انگيز را كه يادآور سال هاي پيروزي انقلاب اسلامي است را اجرا كرد.

دانيال عبادي , اميد زندگاني , امير نوري ,سعيد عرب , ياحا كاشاني , سياوش خيرابي , مهدي مقدم , عليرضا روزگار , بهداد سليمي , امير عرب , رضا توكلي , رضا بنفشه خواه , مينا نوروزي , غلامرضا صنعتگر , بهداد وثوقي و علي كشاورز ميهمانان ويژه رويگري در اين شب پائيزي بودند.

رضا رويگري در بخش ديگري از نخستين كنسرت خود گفت:تصميم به اجراي قطعه اي دارم كه آن را به همسرم تقديم مي كنم كه اميدوارم با اين عمل مرا در دسته آقايان زن ذليل قرار ندهيد.
اين خواننده بازيگر كشورمان با اركستري به رهبري محسن افشار و با اجراي قطعه هايي چون كازابلانكا , شيرين و فرهاد و عاشقونه با طرفداران موسيقي خود ديدار كرد.

انتهاي پيام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آيدا
۱۶:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
ميشه لينگ دانلود اين اهنگ ها رو بزارين؟