سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواهش بزرگ "عزت الله انتظامی" از "مسجد جامعی"؛

نامه‌ام را بخوان

"عزت الله انتظامی" از رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواست با طرح او برای ایجاد یک حیاط به اندازه گنجایش 60 صندلی به منظور انجام برخی برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و نمایشنامه خوانی موافقت کند.

"عزت الله انتظامی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر انجام کارهای خانه من را برای تبدیل به موزه "بهروز غریب پور" به عهده دارد و با توجه به سابقه درخشان او در انجام کارهای هنری و عمل به خواسته‌های من مبنی بر ایجاد یک حیاط به اندازه گنجایش 60 صندلی برای انجام برخی برنامه‌ها سخنرانی‌ها و نمایشنامه خوانی به نظرم کار فوق العاده‌ای شده است.
 
وی افزود: در صورت تبدیل این خانه به یک موزه فرهنگ و هنر و انجام سپرده گذاري آن توسط خودم و بازدید مردم از آن می‌توان از درآمدهای آن برای کمک به بیماران خاص و کودکان فقیر و کمک به دانشجویان استفاده کرد.
 
وی عنوان کرد: خواهش بزرگ من از آقای مسجد جامعی این است که با این طرح موافقت کند و تنها انجام کارهای محضری آن باقی بماند.
 
وی بيان کرد: من به واقع به کار "بهروز غریب پور" اعتقاد دارم و این پروژه کار فوق العاده ای می شود.

انتظامي عنوان كرد: اين مسئله از عهده "مسجد جامعي" و شوراي شهر خارج شده است و اكنون تبديل خانه‌ام به موزه را از سوي وزارت ارشاد پيگيري مي‌كنم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتظامی ، مجد جاسمی ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.