سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«داستان مکاشفه» نقد مي شود

نشست نقد مجموعه داستان «داستان مکاشفه» اثر فرحناز علیزاده در فرهنگسرای فردوس برگزار مي‌شود. این کتاب به تازگی از سوی نشر قطره به بازار کتاب راه یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، اين جلسه روز یکشنبه، پنجم آبان‌، ساعت 16 با حضور نويسنده اثر در فرهنگسراي فردوس برگزار خواهد شد.
 
علیزاده پيش‌تر درباره این کتاب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفته است: در طي سال‌هاي متمادي، داستانك‌هاي بسياري از سوي ناشران مختلف براي من ارسال مي‌شد كه با مطالعه آن‌ها، دريافتم كه بیشتر آن‌ها فاقد خصوصیات داستان ميني‌مال هستند.  
 
به گفته وی، در اين كتاب علاوه بر نويسندگان خارجي، از آثار نويسندگان داخلي چون نخستين اثر كوتاه بلقيس سليماني، چند اثر از كامران محمدي، اردلان عطارپور، عليرضا قدرتي و هيرا رها استفاده شده است.  
 
در پشت جلد اين كتاب آمده است: «گرايش به نوشتن داستانك در فضاي فرهنگي ايران روز به روز در حال رشد است. مجموعه حاضر به این اميد فراهم شده است تا نشان دهد در كنار نويسندگان برتر خارجي، جامعه كنوني ما شاهد نويسندگان جوان و پر استعدادي است كه گام‌هاي بلندي در اين گونه ادبي برداشته‌اند. اميد كه كتاب حاضر باني رشد آن شود و ...»  
علیزاده، داستان‌نویس و منتقد ادبی است. وی با برخی نشریات و روزنامه‌ها در زمینه انتشار مقاله و نقد کتاب همکاری دارد و تاکنون داوری چند جشنواره ادبی را نیز بر عهده داشته است.  
 
مجموعه داستان «آقاي قاضي چه حكمي مي‌دهيد؟» علیزاده امسال(1392) از سوی نشر گل‌‌آذین راهی بازار کتاب شد.  
 
عليزاده، نويسنده و منتقد متولد سال 1346 و فارغ‌التحصيل رشته ادبيات در مقطع كارشناسي است.  
 
كتاب «داستان مكاشفه» در 148 صفحه، با شمارگان 400 نسخه، به قيمت هفت هزار و 500 تومان و از سوي انتشارات قطره روانه بازار كتاب شده است.  
 
فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعداز چهارراه مخابرات واقع شده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.