سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه آسیا حامی بیمه ای نمایش "ریچارد دوم" شد

بیمه آسیا، تمام 11 بازیگر نمایش "ریچارد دوم" را تحت پوشش بیمه حوادث قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته مهدی کوشکی، طراح، دراماتورژ و کارگردان این نمایش، به دلیل شرایط خاص  اجرا، تصمیم بر این شد که همه بازیگران تحت پوشش بیمه قرار گیرند. بدین منظور، شرکت بیمه آسیا در راستای حمایت بیمه ای از هنرمندان،  کلیه بازیگران نمایش "ریچارد دوم" را تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی شامل غرامت فوت، غرامت نقص عضو و از کارافتادگی و همچنین غرامت هزینه های پزشکی قرار داد.

طراحی صحنه این نمایش به گونه ای است که تمامی بازیگران این نمایش، برای اولین بار،  استیلت واکرند و با متوسط قدی برابر سه متر، به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است، نمایش "ریچارد دوم" با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی مهدی کوشکی، از 12 آبان ماه، با ظرفیت محدود 50 نفر در هر اجرا در تماشاخانه "سه نقطه" به صحنه می رود.

نمایشنامه "ریچارد دوم"، که از آثار تاریخی -تراژدی شکسپیر است، داستان سقوط ریچارد دوم، پادشاه جوان انگلستان است که در سال 1400میلادی در زندان پمفرت به قتل می رسد. این نمایش با نگاهی به المان های کارناوال گرایی در آثار شکسپیر، طراحی و دراماتورژی شده است.

اجرای این اثر با معرفی گروه تئاتر "اولیس "همراه خواهد بود. این گروه تئاتر، یک گروه خصوصی است که با هدف اجرای تئاتر بر پایۀ پژوهش بنا نهاده شده است.

بازیگران این نمایش عبارت اند از: سجاد باقری، حسین خدارحمی، شادی دهقان، ارغوان راستی، آیدا رضایی، هاشم شاکری، نسیم مقدم، میلاد نصراللهی و ایمان نوبختی.

"ریچارد دوم" هر روز به جز شنبه ها، در دو نوبت  18 و 20، به مدت 20 شب، در تالار استاد شکیبایی تماشاخانه "سه نقطه" واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰، به صحنه خواهد رفت.

همچنین بلیت های سه روز نخست این نمایش با 20 درصد تخفیف در سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/store/ricahrd-dovom/ پیش فروش می شوند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.