سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آينده اي نزديك ؛

فاز نخست "داروسازي" بايرافلاك لرستان راه اندازي مي شود

فاز نخست "داروسازي" بايرافلاك ازنا لرستان در آينده اي نزديك راه اندازي مي شود.

دكتر شوشي زاده مدير مجتمع داروسازي باير افلاك ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مجتمع داروسازي باير افلاك در فازهاي مختلف داروهاي دامي، داروهاي انساني، توليد مواد اوليه دارويي و توليد لوازم بهداشتي و آرايشي فعاليت خواهد كرد كه هم اكنون در حال نصب دستگاهها و ماشين آلات اين مجتمع هستيم.
 
وي افزود: فاز نخست داروسازي باير افلاك ازنا با توليد داروهاي دامي در حال توليد آزمايش خود مي باشد كه بزودي به طور رسمي با حضور مسئولان كشور و جامعه داروسازي كشور به بهره برداري مي رسد.
 
وي به استفاده از استانداردهاي ايمني و بهداشتي در اين واحد داروسازي اشاره كرد و يادآور شد: رعايت بالاترين استانداردهاي ايمني و بهداشتي دنيا در توليد دارو در اين واحد توليدي به كار گرفته شده خود اعم از محلول ها، وسوسپانسيون هاي خوراكي، جامدات و پمادها از كلين روم يا تجهيزات اتاق تميز از ويژگي هاي اين واحد توليدي است .
 
وي به دستاوردها و ثمرات اين واحد توليدي پرداخت و خاطر نشان كرد: اين واحد توليدي در صورت راه اندازي كامل فازهاي مختلف آن مي تواند سهم بسزايي در اشتغالزايي در منطقه لرستان و همچنين زمينه سازي براي صادرات دارو شود شكوفايي اقتصادي كشور داشته باشد./ع2

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.