سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

چهار هزار نفر از رزمندگان استان کرمانشاه از مستمری برخوردار می شوند

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار هزار نفر از رزمندگان با سابقه بیش از یکسال حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، از مستمری ماهیانه برخوردار می شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسینی  گفت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تمامی رزمندگانی که فاقد هرگونه در آمد هستند، از یک سری خدمات برخوردار شوند که در اولین اقدام، بیش از 38 هزار نفر از رزمندگان شناسایی تا مشکلات آنها را حل کند.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه مجلس در آبان امسال مستمری و حقوق بیش از چهار هزار و 300 نفر از رزمندگان فاقد درآمد استان کرمانشاه که پیشتر شناسایی شده اند، برقرار می شود.

حسینی با بیان اینکه تلاش می کنیم بعد از رزمندگان بسیجی، رزمندگان کارمند ادارات را نیز به آنچه که حق آنهاست برسانیم، اظهار کرد: یکی از وظایف ما نمایندگان مردم این بود که در راستای رفع مشکلات رزمندگان تلاش کنیم چون اینها در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در برابر دشمن ایستادند و جانانه از وطن خود دفاع کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه به توطئه دشمن اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با تمام توان در تلاش است ملت ما را از نظر معیشتی با برنامه های تورم، گرانی و تحریم در تنگنا قرار دهد ولی مردم همیشه ثابت کرده اند در برابر دشمن می ایستند و هیچ موقع عقب نشینی نخواهند کرد.

حسینی به اقداماتی که دولت در خصوص رفع مشکلات جانبازان شیمیایی انجام می دهد اشاره کرد و افزود: در چهار مرحله کمیسیون پزشکی پرونده بیش از هزار نفر از مدعیان به داشتن مجروحیت شیمیایی مورد بررسی قرار گرفت و بنا داریم در آینده نزدیک یک سری اقدامات دیگر در این بخش انجام دهیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، نفر ، رزمندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.