سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابزار جديد مبارزان فلسطيني براي حمله به اسرائيل

نيروهاي حماس در کرانه باختري براي حمله به داخل سرزمين هاي اشغالي با استفاده از هواپيماهاي بدون خلبان حامل مواد منفجره برنامه ريزي کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الوطن ؛‌ دستگاه هاي امنيتي فلسطين فاش ساختند اخيرا يک تيم از نيروهاي وابسته به جنبش حماس را در شهر الخليل در کرانه باختري کشف کرده اند که براي حمله به اهدافي در فلسطين اشغالي با استفاده از هواپيماهاي بدون خلبان حامل مواد منفجره برنامه ريزي کرده بودند.

دستگاههاي امنيتي کرانه باختري يا حماس از اظهارنظر درباره اين تحول بي سابقه در فعاليت اين جنبش خودداري کردند ولي منابع امنيتي اسرائيل اعلام کردند از بازداشت اين گروه اطلاع  دارند.
اما پايگاه خبري اسرائيلي «والا» نوشت «نيروهاي امنيتي فلسطين اخيرا يک هسته وابسته به جنبش حماس را کشف کرده اند که براي ارسال هواپيماهاي کوچک بدون خلبان حامل مواد منفجره از منطقه الخليل به منظور هدف قرار دادن اهدافي در داخل اسرائيل  برنامه ريزي کرده بودند» .

اين پايگاه افزود «دستگاههاي امنيتي تشکيلات خودگردان، تعدادي از فعالان حماس در دانشگاه الخليل را که در اين طرح نقش داشتند بازداشت کرده اند.»  پايگاه والا مي نويسد: «تحقيقات و بازجويي ها نشان مي دهد که آنها چندين بار به صورت آزمايشي هواپيماي بدون خلبان يادشده را به پرواز درآورده اند تا آن را براي بمب گذاري و ارسال به سوي اهدافي در داخل اسرائيل آماده کنند».

پايگاه خبري يادشده در همين رابطه تاکيد کرده است: «منابع امنيتي اسرائيل از موفقيت هاي اخير نيروهاي فلسطيني در مبارزه با سازمان هاي فلسطيني در کرانه باختري به ويژه حماس و جهاد اسلامي تمجيد و ستايش کرده اند».
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.