سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ توسط وزیر کشور؛

حكم شهردار قم صادر شد

دکتر عباس ذاکریان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اعلام این خبر گفت: وزير كشور با صدور حكمي محمد دلبري را به عنوان شهردار کلانشهر قم منصوب كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در پي انتخاب محمد دلبري با راي قاطع اعضاي شوراي اسلامي شهر قم، رحماني فضلي وزير كشور با صدور حكمي وي را به اين سمت منصوب كرد.
حكم محمد دلبري در آیین تجلیل از اعضاي شورای اسلامی شهر قم در دوره سوم و خادمین مدیریت شهری در تحقق سیاست 6=12 در عمران و آبادانی شهر مقدس قم از سوي كرم‌رضا پيريايي استاندار قم به شهردار كلانشهر قم اهدا شد.

متن حكم وزير كشور به اين شرح است:

جناب آقای دلبری
در اجرای تبصره3ذیل بند یک ماده71 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر قم و نظر به تعهد،شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار قم منصوب می نمایم.
امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق،مراقبت در انضباط مالی،مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیتها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری،نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید میسر گردد. توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.