سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بانکها اصلي ترين بازوي اجرايي براي جذب بيشتر سرمايه گذاران در عرصه هاي مختلف هستند

استاندار اصفهان: با توجه به تصميماتي که در خصوص جذب بيشتر سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در عرصه هاي مختلف اتخاذ شده است، بانکها اصلي ترين بازوي اجرايي اين موضوع به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،رسول زرگرپور در جلسه ای با روسای بانک‌های بخش دولتی و خصوصی عنوان نمود: اصفهان سرمایه پذیرترین استان کشور به لحاظ زیربنا، نیروی انسانی و تجهیزات است، اما متأسفانه سرمایه گذاران کمتر در این استان سرمایه گذاری می کنند.

وی تصریح کرد: باید در استان امکانات بالقوه با همکاری بانک‌ها به بالفعل تبدیل شود و شرایط را برای جذب سرمایه‌گذار مهیا کنیم.

زرگرپور با اشاره به اینکه در لایه های مختلف جهت جذب سرمایه گذاری در استان اقداماتی صورت گرفته، اظهار داشت: نقش بانک‌ها به عنوان بازوان اصلی حائز اهمیت است.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به حضور خود در شورای عالی بانک‌ها و تجربه های موفق در این زمینه، برای انتقال مشکلات و نارسائی‌های حوزه بانک‌ها به مسئولان کشوری اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه روسای بانکهای دولتی و خصوصی استان گزارشی از فعالیت خود و مشکلات موجود، از جمله وصول نشدن مطالبات، تخصیص نیافتن اعتبارات و تسهیلات لازم به استاندار ارائه کردند.  ش ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.