سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی‌کیا: نوجوانان می توانند نیجریه را شکست دهند

مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی که در امارات حضور دارد درباره پیروزی تیم ملی نوجوانان بر اتریش و دیدار مقابل نیجریه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هدف ایران پيروزي بود وخوشحالم با اين برد ایران به مرحله بعدی رفت. تيم ايران در دو مسابقه قبل هم شايسته پيروزي بود.

وی درباره بازی با نیجریه گفت: این درست است که نیجریه تیم بسیار قدرتمندی است اما تيم ما مي تواند از نقطه ضعف نيجريه در خط دفاعي استفاده کند و مقابل اين تيم به پيروزي برسد. نيجريه تيم بسيار خوبي است که نتايج لازم را هم گرفته و اين تيم در خط حمله بسيار قوي است اما بازهم تاکید می کنم که خط دفاع ضعف هاي زيادي دارد که ما مي توانيم از اين مساله به خوبي استفاده کنيم. آرژانتین هم تیم بزرگی بود اما نوجوانان کار بزرگی انجام دادند و مدعی قهرمانی رامتوقف کردند.

مهدوی کیا در پایان از حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه بن زاید تشکر کرد و گفت: از هواداران ایرانی که از دوبی و دیگر شهرهای امارات به العین آمدند تشکر کنم. امیداورم در بازی حساس بعدی هم با همین کیفیت حاضر شوند. ضمن اینکه از همه کساني که براي حمايت از تيم فوتبال نوجوانان پا پيش گذاشته اند، تشکر مي کنم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.