سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

دیدار وزیر اطلاعات با نخبگان زادگاهش

وزیر اطلاعات در سفر به زادگاهش، شهرستان لامرد، با نخبگان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، وزیر اطلاعات گفت: قرآن کریم همه افراد و قومیت های جامعه را به اعتدال در امور فراخوانده است و نخبگان و فرهیختگان در تامین امنیت جامعه نقشی پر رنگ خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع نخبگان شهرستان لامرد افزود: اسلام عزیز با احترام به همه قومیت ها و احزاب ، نقش همه افراد جامعه را در عزت آفرینی بی بدیل و فضیلت های انسانی را منشا تلاش همزمان فرد و جامعه می داند و در این میان بخشی از جامعه وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را به عهده دارد که باعث شکوفایی جامعه می شود.

وی با اشاره به اعتدال در جامعه اسلامی افزود: باید تمام نیروها در سرنوشت کشور اثرگذار باشند و همه نیروها باید با شعار وحدت ، موجب برابری و برادری باشند.

وزیر اطلاعات با توصیه به احزاب گفت: همه افراد اصولگرا یا اصلاح طلب باید در کنار یکدیگر زیر پرچم ولایت قرار گیرند و از اختلاف پرهیز کنند و با تمسک به مهندسی راهی را که اسلام طراحی کرده است همه دل ها را یکی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی از نخبگان جامعه خواست تا با هم افزایی و هم پوشانی ، تمام توان خود را برای ارتقای ارزش ها و ساختن جامعه اسلامی به کار برند و از اختلافات و دو دستگی ها پرهیز کنند./س

برچسب ها: دیدار ، وزیر ، اطلاعات ، نخبگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.