سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اعطای مجوز فعالیت به بیش از 80 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور

بیش از 80 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت گرفته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شیراز با بیان اینکه بیش از 80 هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت گرفته اند، گفت: شوراهای هیئات مذهبی وظیفه ساماندهی و هدایت این هیئت ها را بر عهده می گیرند و نظارت بر مراسم و مناسک دینی و همچنین فعالیت های فرهنگی و دینی را به این شوراها واگذار کرده ایم.

رضا معممی مقدم در حاشیه برگزاری چهارمین دوره هیئت های مذهبی فارس گفت: بیش از 6 هزار نفر در سراسر کشور برای عضویت در شوراهای هیئات مذهبی نامزد شده اند که از این تعداد 2 هزار و 500 نفر انتخاب می شوند.

وی بر لزوم تخصصی شدن فعالیت هیئت های مذهبی در زمینه فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و افزود: باید در دور جدید فعالیت شوراهای هیئت های مذهبی انجام فعالیت های تخصصی در حوزه های عفاف و حجاب ، جنگ نرم ، فعالیت های سایبری و امور تربیت محور توسط این هیئت ها انجام می شود.

رضا معممی مقدم افزود: پس از برگزاری شورای هیئت شهرستان ها ، اعضای این شوراها تا یک ماه آینده شورای مرکزی هیئت های مذهبی استانها را انتخاب می کنند و سپس شوراهای کشوری نیز انتخاب خواهند شد./س

برچسب ها: مجوز ، فعالیت ، هیئت ، مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.