سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل پول خرد در تاکسی به زودی حل می شود

رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص مشکل پول خرد تاکسیرانان گفت:در تعداد کمی از تاکسی ها دستگاه پرداخت الکترونیکی را نصب کرده ایم.

 میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای توسعه پرداخت الکترونیکی و نصب دستگاه های آن در تاکسی ها باید بتوانیم با بانک ها و سایر شبکه های موجود در این زمینه هماهنگ کنیم.
 
وی افزود: مشکل پول خرد در تاکسی ها بابت پرداخت کرایه تاکسی در سال های قبل خیلی مطرح بود ؛ اما هم اکنون نرخ برچسب روی تاکسی ها این معضل را حل کرده است.
 
رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه بیان داشت: این مسئله در میان تاکسی های گردشگری که در تهران با تاکسی متر کار می کنند خیلی مطرح است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برنامه های جدیدی که در این سازمان به دنبال آن هستیم مقوله فرهنگ سازی در حمل و نقل با تاکسی و بحث فنی تاکسی ها است.
 
میثم مظفر در ادامه بیان کرد: موضوعات تاکسی و نگاه هایی که به آن می شود باید آموزشی شود و چنانچه تاکسیرانان آموزش لازم را ببینند ما راهکارهایی برای اصلاح رفتارها و ارتقا عملکرد آنها در مرکز آموزش ترافیک شهر تهران در نظر گرفته ایم./  
 
برچسب ها: مشکل ، پول ، خرد ، تاکسی ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.