سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت الکترو لوکس حدود 2 هزار "فرصت شغلي" را حذف مي کند

در پي اعلام کاهش سود خالص شرکت سوئدي الکترولوکس در سه ماهه سوم سال 2013 ، اين شرکت سازنده لوازم خانگي روز جمعه از حذف حدود دو هزار" فرصت شغلي" ، يعني بيش از سه درصد از کارکنان خود ، خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از استکهلم شرکت الکترولوکس در بيانيه اي اعلام کرد در پي کاهش 29 درصدي سود خالص اين شرکت در سه ماهه سوم امسال ، به زودي کارخانه خود را در شهر اورنج استراليا تعطيل مي کند و کارکنان خود را در سطح اروپا کاهش مي دهد.
در حال حاضر 500 نفر در کارخانه توليد يخچال در شهر اورنج (در حدود 200 کيلومتري غرب سيدني) مشغول به کار هستند. قرار است اين کارخانه به تايلند منتقل شود.
براساس اين بيانيه ، به منظور انطباق ساختار هزينه هاي ثابت با شرايط موجود در بازار اروپا ، برنامه کاهش هزينه ها در سه ماهه چهارم 2013 آغاز خواهد شد. اين برنامه کاهش هزينه ها ، دستگاههاي الکترونيکي بزرگ در اروپا ، خاورميانه و آفريقا و همچنين نيروي کار اين شرکت را شامل مي شود.
شرکت الکترولوکس با اعلام اين که ممکن است" فرصت هاي شغلي" بيشتري را حذف کند ، افزود تصميم دارد همه جوانب را در مورد حفظ چهار کارخانه خود در ايتاليا به دقت بررسي کند.
در حال حاضر 60 هزار و 200 نفر در سطح جهان براي اين شرکت کار مي کنند.
الکترولوکس افزود به رغم اين که تقاضا در آمريکاي شمالي و بازارهاي نوظهور رشد قابل توجهي داشته است ، اما تقاضا در بسياري از بازارهاي اصلي اين شرکت در اروپا همچنان رو به کاهش بوده است.

برچسب ها: اکترو لوکس ، فرصت ، شغل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.