سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید حاجیلی پرانرژی ترین کنسرت پاییزی را برگزار کرد

کنسرت "امید حاجیلی" با اجرای قطعات شاد، با استقبال بی نظیر و رضایتمندی هرچه بیشتر مخاطبان همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت " امید حاجیلی " ، این اجرا در دومین شب پاییزی آبان ماه  با نمایش کلیپ متفاوت و دیدنی ترانه " وای وای " آغاز شد.

وجود تعداد زیادی " ترومپت " مزین به رنگ های گوناگون ، نوید بخش اجرای " حاجیلی " به همراه ساز تخصصی وی  " ترومپت "  بود.

این خواننده جوان و پر انرژی موسیقی پاپ ، در میان شور و شوق بی نظیر هوادارانش با اجرای ترانه " عشق منی " به روی  صحنه آمد.

" حاجیلی " پس از اجرای ترانه " برای عاشقی دیره " عنوان کرد : یاد و خاطره " ناصر عبداللهی " هنرمند بزرگ کشورمان گرامی  باد.خیلی از عزیزان ، برای گرامیداشت وی ، ترانه ی غمگینی را انتخاب کردند،اما من قطعه شاد و بندری " باغ  مولوی " را به  " عبداللهی "  و تمامی مردم خون گرم جنوب تقدیم می کنم.
در بخش بعدی برنامه این خواننده خوش ذوق موسیقی پاپ از "مسعود حمیدی" و "جاوید تاجیک" خواننده و نوازنده افغانی برای  اجرای قطعه " مگذار " دعوت کرد تا به روی صحنه بروند.

پس از اجرای این قطعه و استقبال بی نظیر مخاطبان ، "حاجیلی" از این همه انرژی و شوق هواداران سپاسگزاری کرد و گفت: از این همه انرژی زبانم قاصر است.

در این بخش از برنامه "امید حاجیلی" با معرفی استاد "اسداللهی" و پسرش نوازندگان سازهای ترکی ، اجرای ترانه " دلبر " را اعلام کرد که به بداهه نوازی " اسداللهی " ، " حاجیلی " و ارکستر منجر شد.

"بیا بریم دشت" ، "برو دیگه دوست ندارم" ، "وای وای" از دیگر ترانه های "حاجیلی" در این اجرای شاد و پر نشاط بود.

همچنین " امید حاجیلی " با اعلام اینکه اصالتا " آذری " است ترانه " کوچلره " را با تنظیم و سبکی متفاوت اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیر هواداران مواجه شد.

اجرای ترانه جدید " دوست دارم رو تو به من کی میگی " که پس از ماه " محرم و صفر " منتشر می شود ، نیز با شور و شوق  مخاطبان همراه بود.

در این کنسرت "امید حاجیلی" با نواختن ترومپت اغلب ترانه ها را اجرا كرد.

در این اجرا " همایون نصیری " ، "رامین درودی " ، " فرشید شیخی " ، " فامیار ماندگاریان " ، حسین شریفی " ، آرش مقدم " ،  " آرش سعیدی " ، " خشایار حیدری " ، " مهرداد نیک فنا " ، " موماریزا "و گروه کر هفت نفره به سرپرستی " مسعود عبدالرحمن "   " حاجیلی " را همراهی کردند.

همچنین " امید حاجیلی " ضمن معرفی و سپاسگزاری از " پدر و مادرش " عنوان کرد : همه ی زندگیم را مدیون والدینم هستم. 

اجرای ترانه " دلبر " به همراه استاد " اسداللهی " با درخواست مکرر حضار پایان بخش اجرای شاد و خاطره انگیز " امید حاجیلی "  در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود. 

این خواننده محبوب موسیقی در آخر اظهار داشت : امشب خاطره انگیزترین عید " غدیر " در طول عمرم بود و از این بابت از شما  سپاسگزارم./ص

انتهاي پيام
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۰۰:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
sanse aval ke mikhast ejra beshe .. ye tizer pakhsh kardin .. khanande on tizer ki bood ..?