سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه "لشگر خوبان" در نمايشگاه كتاب دفاع مقدس

"کتاب لشکر خوبان" با موضوع دفاع مقدس نوشته شده است بنابر این طبیعتا این کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه می شود.

"معصومه سپهری"  نویسنده کتاب "لشکر خوبان" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شرکت نمی کنم  لزومی برای حضور در نمایشگاه کتاب  دفاع مقدس نیست هر چند برای حضور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس  دعوت شدم.
 
وی با اشاره به اینکه فرصتی برای حضور در نمایشگاه ندارم بیان کرد: "کتاب لشکر خوبان"  با موضوع دفاع مقدس  نوشته شده است بنابر این طبیعتا این کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه می شود.

معصومه سپهری نویسنده کتاب لشکر خوبان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شرکت نمی کنم لزومی برای حضور من نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیست هر چند برای حضور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس دعوت شدم.

وی با اشاره به اینکه فرصتی برای حضور در نمایشگاه ندارم بیان کرد: کتاب لشکر خوبان با موضوع دفاع مقدس نوشته شده است بنابر این طبیعتا این کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه می شود.

سپری افزود: کتاب جدیدی درباره دفاع مقدس و موضوعات دیگر در دست ندارم برای یک مدت کتاب جدیدی چاپ نخواهم کرد و کتاب خاصی در حال نگارش ندارم.

گفتنی است: کتاب لشکر خوبان حاوی خاطرات مهدی قلی رضایی از رزمندگان اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس است که توسط معصومه سپهری به رشته تحریر در آمده است این کتاب قرار است به همراه تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از ششم تا سیزدهم آبان ماه عرضه می شود./چ


 
 سپری افزود:  کتاب جدیدی درباره دفاع مقدس و موضوعات  دیگر در دست ندارم برای یک مدت کتاب جدیدی چاپ  نخواهم کرد و کتاب خاصی در حال نگارش ندارم.
 
 گفتنی است؛ کتاب لشکر خوبان حاوی خاطرات مهدی قلی رضایی از رزمندگان اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس است که توسط معصومه سپهری به رشته تحریر در آمده است این کتاب قرار  است به همراه تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از ششم تا سیزدهم  آبان ماه عرضه می شود./ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.