سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد سلاق: حضور در برابر برترینهای قاره کار سختی است

تیم های ملی والیبال ساحلی کشورمان تمرینات آماده سازی خود را در بندر ترکمن دنبال می کنند.

محمد سلاق، عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما خود را برای حضوردر مسابقات والیبال قهرمانی قاره کهن که با حضور برترین های آسیا برگزار می شود آماده می کنیم. 

وی تصریح کرد: بالاترین سطح مسابقات والیبال ساحلی در سطح قاره آسیا برگزار می شود تمام قدرتهای مطرح ساحلی آسیا و حتی جهان در این مسابقات حضور دارند. سطح مسابقات تا حدی بالاست که راه یافتگان به جمع 16 تیم برتر جایزه نقدی تعلق می گیرد. 

وی یادآور شد: تمریناتمان را به طور مستمر دنبال می کنیم اگر شرایط جوی بندر ترکمن اجازه بدهد ما تمرینات به همین شکل ادامه می دهیم. 

عضو تیم ملی والیبال ساحلی در ادامه یادآور شد: قرار بود تیم های والیبال ساحلی با حمایت مالی شهرداری ارومیه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود اما هنوز خبری از حامیان مالی برای اعزام ما به مسابقات آسیایی نیست. البته مسئولان کمیته ساحلی اعلام کرده اند در صورت عدم حمایت باشگاه شهرداری ارومیه از تیم ملی به طور قطع فدراسیون نسبت به اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا اقدامات لازم را انجام می هد. در شرایط کنونی برای ما هیچ فرقی ندارد که با حمایت مالی چه کسانی به مسابقات اعزام شویم./آق
برچسب ها: سلاق ، والیبال ، ساحلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.