سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقار نسب: به صعود تیم نوجوانان خوش بینم

پیشکسوت تیم فوتبال کارشناس در خصوص تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: تیم ملی نوجوانان به دور بعد صعود خواهد کرد امروز پیروز تیم منطقی، با تمرکز و بدور از احساسی بازی کرده است.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال در خصوص  صعود یا عدم صعود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی های گذشته تیم ملی را دیده ام و به صعود تیم نوجوانان خوش بینم. 
 
وی در خصوص بازی های  تیم فوتبال نوجوانان کشورمان افزود: تیم ما در هر دو بازی ارائه نمایش قابل قبولی  بود اما بدانید فقط دو امتیاز کسب کرده ایم و اگر این بازی نیز  با تساوی خاتمه پذیرد قطعا صعودمان سخت  و اگر می افتد که امیدواریم این چنین نشود. 
 
 مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به راهکار موفقیت تیم ملی در این بازی اشاره و تشریح کرد:  اگر نوجوانان  ما دستورات تاکتیکی مربی تیم را در مرحله نخست اجرا و پس خوب بازی کردن خود در سه خطوط و تمرکز در رعایت فاصله خطوط منطقی بازی کردن می تواند سه رمز پیروزی تیم ملی نوجوانان باشد که اگر  به درستیاز این سه اصل بهره گیری شود قطعا در رویارویی با اتریش متحمل شکست نخواهیم شد. 
 
 وی در پایان  ابراز امیدواری کرد: تیم نوجوانان ما آینده سازان فوتبال این مرز و بوم هستند که در دو بازی گذشته شرکت و تلاش آنها به اثبات رسیده و قطعا در بازی با اتریش نیز فوتبال خوبی را که همراه با پیروزی و کسب امتیازات لازم هست به اثبات خواهند رساند.

پايان متن/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.