سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستار همدانی:

با بردن تیم فولاد به اهدافمان نزدیک می‌شویم/ تمرکزمان بر بازیهای معوقه است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی مقابل فولاد می تواند برای ما 6 امتیاز داشته باشد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ما با برد مقابل فولاد می توانیم به اهدافمان در لیگ برتر تا حدود زیادی نزدیک شویم.  
 
وی در ادامه بیان کرد: فولادی ها تیم دونده و با برنامه ای هستند و از کادر فنی خوبی برخوردارند و به همین خاطر ما بازی سختی را با این تیم خواهیم داشت هر دو تیم فوتبال هجومی ارائه می دهند و این می تواند باعث جذابیت بازی شود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیم ما خسرو حیدری و محمد قاضی را در این بازی ندارد و اگر نفرات تیم ما کامل بودند می توانستیم با آمادگی صددرصد مقابل فولاد قرار بگیریم.  
 
وی درباره اخراج لاوره بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و ماجدی سرپرست تیم در این خصوص مطلع است.  
 
همدانی درباره ناراحتی قلعه نوعی از اخبار تیم که به بیرون درز می کند گفت: من چنین موضوعی را از شما می شنوم و این مسائل در تیم فوتبال استقلال مطرح نیست و چنین خبری صحت ندارد.  
 
وی درباره اعلام لیست مازاد استقلال توسط کادر فنی گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی بازی های عقب مانده مان است تا با نتایج خوب نیم فصل را تمام کنیم و بعد از آن تیم را تقویت می کنیم.  
 
همدانی در خصوص اختلاف بین بازیکنان این تیم افزود: متاسفانه برخی از افراد شایعاتی مبنی براختلاف بین چند تن از بازیکنان ما را مطرح کردند که اصلا صحت ندارد شاید اختلاف سلیقه ای در تیم وجود داشته باشد اما به تیم لطمه ای وارد نمی کند.  
 
مربی استقلال در ارتباط با صادر شدن رای کسر امتیاز از پرسپولیس بعد اعتراض استقلال گفت: اگر کمیته انضباطی تحت تاثیر صحبت های اطرافیان قرار گیرد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود به طور حتم این حکم تصمیم خودشان بوده است و معتقد هستم که محرومیت هایی که کمیته انضباطی برای پرسپولیسی ها در نظر گرفته کمتر از تیم ما نبوده است.  
 
همدانی در خصوص ناراحتی دایی نسبت به شعار دادن برخی از هواداران استقلالی بر علیه اش اظهار کرد: من در این مسائل ورود نمی کنم زیرا تمرکز تیم به هم می ریزد اما دایی باید ظرفیتش را بالا ببرد.  
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دایی تحت فشار است و باید نسبت به مسائل صبورتر باشد و تمرکز خود را بر روی تیمش قرار دهد چرا که این مسائل در فوتبال وجود دارد.

پايان متن/آق
برچسب ها: همدانی ، استقلال ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.