سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نوبخت: مهار تورم به واسطه همکاری دولت و مجلس پیرامون بودجه/ مصباحی مقدم: قیمت حامل‌های انر‍ژی در اصلاحیه بودجه 92 لحاظ شده است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نوبخت: مهار تورم به واسطه همکاری دولت و مجلس پیرامون بودجه/ مصباحی مقدم: قیمت حامل‌های انر‍ژی در اصلاحیه بودجه 92 لحاظ شده است


 "محمد باقر نوبخت" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و "حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا مصباحي مقدم" رئيس کميسيون برنامه بودجه و محاسبات شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري به بررسي کليات لايحه اصلاح قانون بودجه 92 و نيز حذف 30 درصد از يارانه بگيران پرداختند.


حفظ وحدت یک ضرورت حیاتی برای جامعه اسلامی/ تقویت دشمن‌شناسی راهکاری اساسی برای ایجاد وحدت

 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه حفظ وحدت یک ضرورت حیاتی برای جامعه اسلامی است، گفت: تقویت دشمن‌شناسی یک رکن دیگری است که همیشه باید در جهت تقویت وحدت میان مسلمانان برای براندازی توطئه‌های دشمنان مورد توجه قرار گیرد.



زمان مشخصي براي آغاز سفرهاي استاني رئيس‌جمهور تعيين نشده است

مشاور رئیس‌جمهور گفت: علی‌رغم اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها هنوز زمان و تاریخ مشخصی برای سفرهای استانی رئیس‌جمهور در نظر گرفته نشده و اخبار منتشر شده در اين باره فاقد يک منبع رسمي است.


عید سعید غدیر خم «عیدالله‌الاکبر» است/ نباید طرح مسأله غدیر به جدایی مسلمان‌ها بینجامد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم را منتشر کرد.


"طيب‌نيا" و" سيف" براي بررسي تحول نظام بانکي کشور به کميسيون اقتصادي مي‌روند

 اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس، هفته آينده ميزبان علي طيب‌نيا و ولي‌الله سيف به منظور بررسي تحول نظام بانکي کشور خواهند بود.


وزاري امور خارجه و اطلاعات به کميسيون امنيت ملي مي‌روند

 وزرای امور خارجه و اطلاعات هفته آینده با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سؤالات جمعي از نمایندگان پاسخ می‌دهند.


تقریب مذاهب اقدامی پسندیده در جهت شکل‌گیری وحدت میان مسلمانان

 عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: ایجاد تشکیلات بزرگی همچون تقریب مذاهب در جهت وحدت و نزدیکی میان مسلمانان از سوی "مقام معظم رهبری" اقدامی بزرگ و پسندیده بود تا بتوانیم در این مسیر گام‌های اساسی برداریم.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.