سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست گروه آیسو:

تجربه آهنگسازی گروهی به نمایش درمی آید

مازیار یونسی گفت: قطعه رنگ آمیزی برای ارکستر توسط تمامی نوازنده ها آهنگسازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بنياد رودكي، "مازیار یونسی"، سرپرست گروه آیسو  با اشاره به کنسرت پیش روی این گروه اظهار داشت: ارکستر سمفونیک و کر آیسو قطعات معاصر ایرانی و اتریشی را به نگرشی به سنت به رهبری کریستین شولس می نوازد و دراین راه از طرف انجمن فرهنگی اتریش حمایت می شود.

وی در خصوص آهنگسازی یکی از قطعات تصریح کرد: تمام نوازنده ها در ساخت موسیقی قطعه رنگ آمیزی برای ارکستر که 15 دقیقه است، نقش داشتند.

این هنرمند بیان کرد: تمامی سعی گروه بر این است که از آثار آهنگسازان جوان و معاصر ایرانی اجرا کنیم و بر همین اساس در رپرتوار بعدی از کارهای دانشجویان آهنگسازی استفاده می شود.
یونسی تاکید کرد: در کنسرت آبان ماه تلاش کرده ایم اتفاقات نمایشی نیز رخ دهد که منجر به حضور تاثیرگذار تماشاگر در کنسرت شود.

سرپرست گروه آیسو خاطرنشان کرد: چهار قطعه آوازی در کنسرت اجرا می شود که شامل سه قطعه اتریشی و یک رکوئیم ایرانی است و من قطعه آسترایوس را می خوانم.

شایان ذکر است قطعات رقص دایره اثر حشمت سنجدری، سوئیت دریای سیاه اثر کریستین شولس، آسترایوس اثر یوهانا دودرر و رکوئیم ایرانی اثر سیاوش لطفی در این کنسرت اجرا می شود.

گفتنی است؛ کنسرت ارکستر آیسو ششم آبان ماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.