سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسيه و آمريکا در نشست وزراي ناتو به توافق نرسيدند

روسیه و آمریکا در نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل درباره طرح آمریکا برای استقرارسامانه دفاع موشکی در اروپا به توافق نرسیدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "چاگ هیگل" وزیر دفاع آمریکا با اذعان به این مطلب گفت: من و سرگئی شویگو امروز توافق کردیم تا به رایزنی با یکدیگر و بین کارکنان مان ادامه دهیم.من و وزیر دفاع روسیه کنفرانس ویدیویی منظم از راه دور برای اطمینان از پیشبرد این رایزنی ها انجام خواهیم داد.این کانال جدید امنیتی می تواند به پیشرفت در آنچه روابط مهم نظامی است، کمک کند.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز در این کنفرانس خبری گفت:ما نتوانستیم درباره این موضوع (دفاع موشکی) همکاری کنیم و نگرانی های روسیه حل نشده است اما ما همچنان تلاش می کنیم کمک کننده باشیم و امنیت مشترک در اروپا ایجاد کنیم.ما قبل از شروع طرح های دفاع موشکی مشترک می خواهیم تضمین های حقوقی درباره این دفاع موشکی ،دفاع موشکی آمریکا بگیریم. دفاع موشکی اروپا علیه روسیه نیست.همچنین طرح های آمریکا و ناتو در زمینه دفاع موشکی مورد اعتماد نیست.

چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا گفت:ما معتقدیم و گفتیم و فکر می کنم روس ها نیز همین احساس را داشته باشند که مسئله سوریه به راه حل دیپلماتیک ، راه حل سیاسی نیاز دارد.ما نشست ژنو دو را بسیار پراهمیت می دانیم.

بسم الله محمدی وزیر دفاع افغانستان نیز در این کنفرانس گفت:آینده روشن و درخشان است و بهتر از حال خواهد بود.سال دوهزار و پانزده بهتر از سال دوهزار وچهارده خواهد بود.ثبات بیشتری وجود خواهد داشت.ما بدنبال بحران دیگری نخواهیم رفت.
برچسب ها: شویگو ، هیگل ، روسیه ، امریکا ، ناتو ، nato ، russia ، US
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.