سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین پیروزی ایران و دومین شکست ژاپن در گرند پریکس؛

ملی پوشان کشورمان رقیب آسیایی خود را به زانو در آوردند

تیم ملی فوتسال ایران در دومین رقابت خود در مسابقات گرند پریکس تیم ژاپن را 3 بر یک شکست داد تا طعم نخستین پیروزی را در برزیل بچشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین بازی ملی پوشان فوتسال کشورمان برابر تیم ژاپن در جریان مسابقات گرند پریکس برزیل ساعت 2:45 بامداد دوم آبان ماه و با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد که در جریان آن در سومین دقیقه بازی ایران با گل "فرهاد توکلی" از رقیب پیشی گرفت.

روند برتری تیم ایران ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 18 "حسین طیبی" روی پاس اصغر حسن زاده دومین گل را به ثمر برساند و نیمه نخست با برتری تیم ملی کشورمان پایان یابد.

در آغاز نیمه دوم این دیدار تیم ملی ژاپن که این روزها در استفاده از تاکتیک 5 نفره حرفهای زیادی برای گفتن دارد از دقیقه پنج، بازی را به صورت پاورپلی ادامه داد.

اما فوتسالیستهای کشورمان با دفاع بدون نقص خود علیرغم حملات ژاپن در دقیقه 17 نیمه دوم گل سوم خود را به ثمر رساندند این گل توسط "جواد اصغری مقدم" بازیکن با تجربه فوتسال ایران به ثمر رسید تنها با گذشت یک دقیقه ژاپنیها تک گل خود را وارد دروازه تیم ایران کردند تا این رقابت با نتیجه سه بر یک پایان یابد.
درخشش مجتبی نصیری نیا در دروازه ایران باعث شد ژاپنی ها موقعیت های زیادی را از دست داده و نتوانند با ملی پوشانمان برابری کنند.

فردا سوم آبان ماه ساعت 1:30 بامداد 2 تیم برزیل و ایران به مصاف هم خواهند رفت تا رقابتهای این گروه در دور مقدماتی به پایان برسد.

گفتنی است؛ پس از رویارویی ایران با آرژانتین در نخستین رقابت قدرت بهادری و کیایی مصدوم شدند اما فیزیوتراپ تیم با انجام تمرینات فیزیوتراپی مخصوص این 2 بازیکن آنها را به رقابت مقابل ژاپن رساند تا تیم ملی از نظر مهره با مشکل روبه رو نباشد.

لازم به ذکر است؛ قضاوت دیدار ایران و ژاپن بر عهده داوران روسی و صربستانی که شب گذشته نیز قضاوت دیدار تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین را بر عهده داشتند.

البته در دیگر دیدار گروه یک امروز برزیل با نتیجه 11 بر یک آرژانتین را شکست داد تا با 2 پیروزی در حال حاضر صدرنشین این گروه باشد./با

برچسب ها: فوتسال ، گرندپریکس ، برزیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.