سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر "ساختار مدیریتی" یک شبه تحول ایجاد نمیکند/سیاست ها بر اساس انتظارات مدون شود

رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت بابیان اینکه با گذشت 50 روز از آغاز به کار دولت جدید هنوز چیدمان مدیریتی بطور کامل شکل نگرفته است گفت:نیازمند اراده جدی در ساختار دولت برای تامین نظرمردم و یک ارتباط قابل اتکا هستیم.

علی فلاح حقیقی در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه "دولت" باید در یک ساختار فنی تغییرات لازم را برای تامین نظر مردم به منظور ایجاد یک ارتباط قابل اتکا لحاظ کند اظهار داشت:مسولان "وزارت ارتباطات" هم اکنون برای آنچه اتفاق افتاده و آنچه میتواند ایده آل مورد انتظار باشد مطالعات لازم را آغاز کرده است.

 وی افزود:برای یک اتفاق جدی در این روند یک بازه زمانی حداقل 6 ماهه لازم است تا شناختها صورت گرفته و سیاستها بر اساس انتظارات مدون شود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از انجام این کار "دولت "باید آیین نامه ها را به بخش های اجرایی ابلاغ کند تا امور به سرانجام برسد بیان داشت:طبق مذاکرات انجام شده اختلالات صورت گرفته در ارتباطات کاربران مورد پذیرش واقع شده و عزم جدی برای رفع این مشکل وجود دارد.

 وی تصریح کرد:با وجود تحریم ها و مسائل حاشیه ای و همچنین موانعی که برای ورود تکنولوژی به کشور وجود دارد باید صبر نمود تا مشخص شود چه اندازه از خدمات در حد استاندارد بین المللی و انتظارات مردم محقق میشود./ح

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.