سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن ولایت علوی فردا در ۲۰۸۷ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاري جشن ولایت علوی ، اکمال دین نبوی، فردا ۵ شنبه ، ۲ آبان ماه در ۲۰۸۷ بقعه متبرکه و امامزاده هاي کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با تبریک فرارسیدن این عید سعید به همه مسلمانان و شیعیان جهان و با اشاره به اینکه جشن ولایت علوی ، اکمال دین نبوی برای سومین سال متوالی برگزار خواهد شد ،تصریح کرد: این جشن با هدف ؛ ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه ، تبیین جایگاه امامت و ولایت ، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان مرتبط با غدیر و امام علی (ع) و ... برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: جشن ولایت علوی ، اکمال دین نبوی فردا در سراسر کشور و در ۲۰۸۷ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می شود ، ادامه داد: دهه ولایت و امامت براساس نام گذاری صورت گرفته در سازمان اوقاف ، از روز عرفه آغاز شده و تا عید غدیرخم ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: تجلیل از سادات ، تکریم از خادمان امامزادگان ، قرائت میثاق نامه غدیر که یک متن واحد به منظور تجدید میثاق با ولایت است و... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این جشن بزرگ و سراسری است.
وی از حرکت کاروان های شادی و نمادین غدیر در این روز به سمت امامزادگان کشور خبرداد و گفت: یکی از رسوم این عید حضور در منزل سادات و تبریک عید به این عزیزان است و قصد داریم با راه اندازی این کاروان ها و با همراهی مردم ، این روز را به امامزادگان سادات کشور تبریک بگوئیم.
برچسب ها: جشن ، ولایت ، علوی ، بقعه ، متبرکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.