سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت های مترو تهران در هفته پدافند غیر عامل

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با مشارکت سازمان پدافند غیر عامل، فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در بین شهروندان نهادینه می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در آستانه هفته پدافند غیرعامل جلسه ای با حضور معاونان فرهنگی و بسیج سازمان پدافند غیرعامل و قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران و مدیریت بحران شرکت بهره برداری مترو تهران در سازمان پدافند غیر عامل تشکیل و ظرفیت های مترو به عنوان یک رسانه فرهنگی و شهر زیر زمینی مطرح و مورد بررسی قرارگرفت.
 
در این جلسه مصطفوی معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله پدافند غیر عامل افزود: پدافند غیرعامل از مهمترین ابزارهای بازدارندگی است و پشتوانه اقتدار و پایدارترین، ارزان ترین و صلح آمیزترین روش دفاعی برای افزایش آستانه مقاومت ملی مردم محسوب می شود.
 
در همین زمینه هادی زند قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تهدیدها و فرصت های موجود درمقابل انقلاب اسلامی گفت: پدافند غیرعامل نیازی به امکانات و تجهیزات نظامی ندارد و کشور را در جهات مختلف در زمان بحران به پیش می‏برد و باید بدان توجه بیشتری کرد. از این رو معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو در صدد آن است تا با برپایی نمایشگاههای فرهنگی در ایستگاههای مترو، پخش کلیپ های آموزشی، حضور کارشناسان مجرب و استفاده از عرصه های تبلیغاتی مترو به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت های مترو در فرهنگ سازی و نهادینه کردن پدافند غیر عامل در بین شهروندان است.
 
وی متروی تهران را با بیش از سه میلیون مسافر به عنوان بزرگترین سازه اجتماعی شهر تهران در جهت گسترش آموزش و فرهنگ سازی شهروندان دانست و افزود: : پدافند غیرعامل در کشورها مسئله بسیار مهمی تلقی می‏شود و در ایران اسلامی نیز باید به این امر به خوبی پرداخته شود.

برچسب ها: پدافند ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.