سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروتن: بازیکنان ما در روزهای سخت به خوبی درخشيدند/ بازي سختي در پيش داريم

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: ما در شرایطی که 2 یار خود را از دست داده بودیم به تساوی رسیدیم بازیکنان ما در روزهای سخت به خوبی درخشیدند.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ذوب آهن و دیدار این تیم با داماش گیلان گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند با این حال پنجشنبه بازی سختی را در پیش خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: بازیکن های ما همیشه در روزهای و شرایط سخت خودشان را به خوبی نشان دادند و به خوبی درخشیدند.

ما در بازی قبل 2 یار خود را از دست داده بودیم با این حال به تساوی دست یافتیم در بازی با داماش این 2 نفر را در ترکیب تیم خواهیم داشت و این مسئله کمک بزرگی برای ارائه بازی بهتر خواهد بود.

وی در خصوص  تيم داماش گفت: داماش تیم خوبی است  و در وضعیت خوبی هم قرار دارد در دیدار قبل هم به خوبی عمل کرد امیدوارم پنجشنبه بازی زیبایی را در مقابل این تیم انجام دهیم.

 فروتن همچنین در خصوص  تبادل بازیکن ها از باشگاه ذوب آهن به باشگاه  پرسپولیس چنین گفت: ما باشگاه سازنده ای هستیم و باید نقطه های ضعفان را بپوشانیم به همین علت باشگاه هر کاری که به صلاح تیم باشد انجام خواهد داد.

سرپرست باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: در خصوص  تبادل بازیکن نیز مدیر عامل باشگاه  با سرمربی و کادر فنی صحبت هایی داشته اند و حتما صلاحی در این جابه جایی دیده شده است به هر حال  مشکل خاصی در این زمینه  نداریم چون جایگزین های خوبی تا به حال داشته ایم.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.