سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی: تجربیات جدید تغییرات جدیدي را هم رقم می زند

موسوی گفت: با حضور ملی پوشان در رقابتهای کامبت گیمز و کسب تجربیات جدید، مسلماً در تاکتیکها و برنامه ریزی ها تغییراتی ایجاد می کنیم.

ستاره موسوی در خصوص روند عملکرد تیم ملی و نیز برنامه های جدید تیم ملی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از چهارشنبه ملی پوشان وارد اردوها شدند تا تمرینات برنامه ریزی شده ی مربیان و مسئولان تیم ملی را ادامه دهند اما با حضور 2 ملی پوش بزرگسال بانوان در رقابتهای کامبت گیمز ترجیح می دهیم از تجربیات آنها و شرایط داوری و نحوه مبارزات آنها در این هفته اردوها استفاده کنیم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان خاطرنشان کرد: از روز پنج شنبه نخستین روز آغاز اردوها می باشد به همراه سایر مربیان تیم ملی و مسئول بانوان فدراسیون گفتگوهایی در خصوص برخی تغییرات در برنامه ریزی های تیم ملی و اردوها خواهیم داشت، این تغییر برنامه ریزی ها در جهت رشد بیش از پیش تیم ملی بانوان خواهد بود چرا که باید خودمان را نه فقط برای حضور در آسیا و رقابتهای مختلف آن بلکه باید برای رقابتهای جهانی آماده شویم.

باید با نحوه ی عملکرد قهرمانانی در رقابتهای جهانی روبروی یکدیگر قرار می گیرند بیش تر آشنا شویم تا در جهان نیز همچون آسیا صاحب نام شویم.

پايان متن/مح
برچسب ها: تیم ملی ، کاراته ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.