سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل ايرانسل:

از هر 100 تماس تنها يك قطع تماس داريم

مديرعامل شركت ايرانسل گفت: از هر 100 تماس ايرانسل تنها يك تماس ناخواسته قطع خواهد شد و بزرگترين رومينگ در سطح كشور متعلق به ايرانسل است.

 دزفولي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملكرد 7سال گذشته ايرانسل اظهار داشت: ايرانسل طي 7 سال گذشته توانسته با يك شبكه گسترده در تمام نقاط كشور سرويس با كيفيت مطلوبي را براي مشتركين ارائه دهد.
وي افزود: علاوه بر كميت كه توانست كليه شهرها و پخش عمده‌اي از روستاهاي جاده‌اي كشور را پوشش دهد كيفيت قابل ملاحظه‌اي را نيز به مشتركين خود ارائه مي دهد.
وي در ادامه تصريح كرد: از شاخص‌هاي ملي كه در پروانه تعريف شده از شاخص‌هاي بين المللي ايرانسل بهتر است.
دزفولي با اشاره به قطعي هاي خط ايرانسل اظهار داشت: ميزان قطع تماس ذكر شده در پروانه و قرارداد براي سال جاري 1.5 درصد پيش بيني شده كه متوسط در شبكه ما حدود 77% است كه اين يكي از موقعيت‌هاي خوب ايرانسل است.
وي با اشاره به عدم تغيير تعرفه ها و قيمت سيمكارتهاي ايرانسل تصريح كرد: قيمت سيمكارت به كف رسيده و عمدتا هزينه است به طوري كه از سال 84 كه پروانه گرفتيم و سال 85 كه  وارد بازار شديم هيچ افزايش تعرفه اي نداشتيم و الان هم نداريم.
دزفولي در ادامه افزود: در ايران پايين ترين تعرفه مكالمات و ايرانسل به خود اختصاص داده و با استفاده از شارژ شگفت انگيز نيز مشتركين از 20 درصد تخفيف مكالمات و خدمات شبكه در آن حوزه بهره مند شوند.
وي با اشاره به عدم افزايش تعرفه و عدم ضرر مالي در ايرانسل افزود:  ايرانسل در مدت سه سال گذشته كه با شركت ارزيابي شركتهاي برتر سازمان مديريت صنعتي هر ساله رتبه ها و ارتقاي حوزه مالي داشته است.
دزفولي اظهار داشت: ايرانسل توانسته به خوبي با محدود كردن هزينه ها با مديريت مالي و مديريتي سرپا نگه داشته و اين تعرفه ها بدون تغيير توانسته در حاشيه سود مناسبي به سهامداران خود بدهد.
وي با اشاره به رضايت حجاج ايراني از رومينگ ايرانسل تصريح كرد: بزرگترين رومينگ در سطح كشور براي سيم كارتهاي دائمي و اعتباري ايرانسل است و در حوزه ديتا در كشورهاي مقصد بيشتر  از 300 اپراتور دنيا در رومينگ ديتا ايرانسل داريم.
وي در خاتمه گفت: مشتركين در 21 خط هواپيمايي در حين پرواز مي‌توانند به صورت روشن تماس داشته باشند./
برچسب ها: تماس ، ایرانسل ، قطع ، رومینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.