سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري جشنواره امتنان در سه مرحله مقدماتي ، استاني و ملي

مديركل امور اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: فرآيند شناسايي كارگران و گروههاي كار نمونه براي شركت در جشنواره امتنان در سه مرحله مقدماتي ، استاني و ملي صورت ميگيرد.

بستان منش در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: فرآيند شناسايي، كارگران و گروه‌هاي كار نمونه در سه مرحله مقدماتي و استاني و ملي انجام مي شود كه منتخبان مرحله مقدماتي طي برگزاري مراسمي در بنگاههاي  اقتصادي معرفي و تقدير مي‌شوند.

وي افزود: منتخبان مرحله استاني جشنواره امتنان از كارگران و گروه هاي كارنمونه نيز با برگزاري 31 جشنواره در استان هاي سراسر كشور مورد تجليل قرار مي گيرند.

بستان منش تصريح كرد: در ادامه فرآيند جشنواره و در مرحله بعد، با تشكيل كارگروه‌هاي ارزيابي و داوري پس از بررسي طرح ها و مستندات لازم و راستي آزمايي از بيان منتخبان استاني و كشوري در سه بخش صنعت خدمات و كشاورزي انتخاب و همزمان با هفته كارگر در جشنواره ملي امتنان معرفي مي‌شوند.

مديركل امور اجتماعي وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي خاطرنشان كرد: اصلاح و شفاف سازي پرسشنامه‌ها و سايبري شدن داوري ها در مرحله استاني ، ملي از ويژگي هاي جشنواره امتنان امسال است./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.