سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تشکیل اتحادیه اصناف ابزار کنترل بازار است

فرماندار شهرستان پردیس گفت:با توجه به فعالیت اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان پردیس تشکیل اتحادیه اصناف ابزاری مناسب برای کنترل بازار تلقی می شود.

ایرج بیگدلودر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت کنترل بازاردر شهرستان پردیس گفت :در گذشته قبل از استقرار فرمانداری وضعیت مناسبی در حوزه نظارت بر فعالیت های اصناف مختلف در شهرستان پردیس وجود نداشت و تخلفات بسیاری در این حوزه صورت گرفته بود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در اولویت های برنامه ما از زمان استقرار در شهرستان پردیس طرح ساماندهی به اصناف بود که در دستور کار ما قرار گرفت و ما اداره صنعت و معدن و تجارت را در این منطقه برای تحقق این موضوع مستقر کردیم و این نهاد هم اکنون فعال است و وظایف خود را انجام می دهد.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر این موضوع که در بحث ساماندهی اصناف تشکیل اتحادیه اصناف رادر دستور کار داریم اضافه کرد : در بحث ساماندهی اصناف تشکیل اتحادیه اصناف را در دستور کارداریم که با تحقق این امر درصد تخلفات با سرعت بالایی کاهش می یابد و از این طریق می توان کنترل بازار را به نحو احسن انجام داد.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :با تقویت زیرساخت ها در ابعاد مختلف نیاز های مردم مشکلات را در شهرستان پردیس برطرف خواهیم کرد ./س


برچسب ها: اصناف ، کنترل ، بازار ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.