سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هزینه های ناشی در بحث جرم بردوش نظام سنگینی می کند

رئیس حوزه عقیدتی سیاسی فرمانداری شهرستان پردیس گفت: بسیاری از هزینه های ناشی در بحث جرم بردوش نظام جمهوری اسلامی سنگینی می کند و با ناامن کردن فضا برای متخلفین این هزینه ها کاهش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در تمام کشور مشکلات و معضلاتی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری وجود دارد و نمی توان منکر آن شد شهرستان پردیس هم از این چارچوب خارج نیست ولی مسئولان این شهرستان متناسب با امکانات موجود و در برخی موارد هم بیشتر از حد توان خود دنبال ایجاد بستری برای حل این مشکلات بودند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :قبل از استقرار فرمانداری و بهره مندی از مدیریت مستقل این منطقه در زمینه های مختلف محلی مناسب برای جرم خیزی و فرار افراد سود جو از کمند قانون بود ولی در شرایط فعلی و اعلام نظارت درست و دقیق در زمینه های مختلف شهرستان پردیس برای افراد قانون گریز نا امن می شود .

رئیس حوزه عقیدتی سیاسی فرمانداری شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که بسیاری از هزینه های ناشی در بحث جرم بردوش نظام جمهوری اسلامی سنگینی می کند اضافه کرد :بسیاری از هزینه های ناشی در بحث جرم بردوش نظام جمهوری اسلامی سنگینی می کند و با ناامن کردن فضا برای متخلفین این هزینه ها کاهش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در خاتمه اظهار داشت :بسیاری از این هزینه های اضافی می تواند در حوزه هایی مانند آموزش و پرورش ساری و جاری شود و پیامد های مثبت به بدنه جامعه از این طریق تزریق شود.   ش ک


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.