سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بدون کمک دولت نمی توان زیر ساخت های پردیس را ساماندهی کرد

شهردار پردیس گفت: بدون کمک دولت نمی توان وضعیت زیر ساخت های پردیس را ساماندهی کرد و باید در این راستا از حمایت های دولتی برخور دار شویم.

محمد لاله در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر پردیس گفت:شهرداری پردیس در زمینه های مختلف مدیریت شهری فعال است ما در بحث عمرانی در مسیر توسعه از سایر شهرستان ها ی استان جلو ترهستیم و این موضوع برای مسئولان شهرستان هشدار هایی به همراه دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وقتی بارگزاری جمعیت زیاد باشد تقاضا بیشتر می شود و در این موقع باید طوری امکانات را فراهم کرد که کفه تقاضا در ترازوی مدیریت شهری از کفه عرضه سنگین تر نباشد زیرا این موضوع برای مسئولان و مدیریت شهری مشکلاتی را به همراه خواهد داشت .

شهردار پردیس با اشاره به این موضوع که با این تقاضا مدیریت شهرستان به تنهایی نمی تواند میزان تقاضا را با عرضه در شرایطی یکسان قرار دهد اضافه کرد :رشد جمعیت باید با تقویت زیرساخت ها و امکانات زیر بنایی در شهر همراه باشد شهرداری هم در کنار مسئولان شهر در این راستا فعالیت می کند ولی با این تقاضا مدیریت شهرستان به تنهایی نمی تواند میزان تقاضا را با عرضه در شرایطی یکسان قرار دهد.

لاله در خاتمه اظهار داشت :بدون کمک دولت نمی توان وضعیت زیر ساخت های پردیس را ساماندهی کرد و باید در این راستا از حمایت های دولتی برخور دار شویم./س


برچسب ها: دولت ، پردیس ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.