سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسئولان باید در ایمان و اندیشه ثبات قدم داشته باشند

امام جمعه موقت شهرستان رودهن گفت: زیرا مسئولان شهر و کسانی که در حوزه مدیریت شهری سمتی دارند باید در ایمان و اندیشه ثبات قدم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در ایام مناسبت حرکت امام حسین (ع)به سمت کوفه و کربلا گفت:تنها عامل خرابی انسان قدرت و مال دنیا است زیرا در زمانی که هزاران نفر با حضرت مسلم بن عقیل بیعت کردند ولی عهد خود را شکستند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :چند تن از مردم کوفه نیز در دربار ابن زیاد زیر نامه خروج امام حسین (ع)را از فرمان امیر توسط حاکم کوفه با گرفتن کیسه های پول امضا کردند به خیال خود از این موضوع بی تفاوت گذشتند و آنها در خواب از دنیا رفتند این شهود ایمان داشتند ولی بر ایمان خود پایبند نبودند.

امام جمعه موقت شهرستان رودهن با اشاره به این موضوع که مسئولان باید در ایمان و اندیشه ثبات قدم داشته باشنداضافه کرد :آنهایی که در ایمان و سیرت و اندیشه ثبات قدم ندارند از جمله این افراد بودند این موضوع در مدیریت شهری نیز مصداق دارد زیرا مسئولان شهر و کسانی که در حوزه مدیریت شهری سمتی دارند باید در ایمان و اندیشه ثبات قدم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تباردر خاتمه اظهارداشت : وقتی که یک مسئول از این خصوصیت در مدیریت حوزه مربوطه خود بر خوردار باشد در مسیر مدیریت شهری به انحراف کشیده نمی شود و ظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهد./س


برچسب ها: ایمان ، اندیشه ، مدیریت ، شهر ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.