سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرینی:وقتی ارزش قائل نیستند نمی مانم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر برای زحمات رویانیان ارزش قائل شوند برای زحمات هیچ شخصی ارزش قائل نخواهد شد.

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ در مورد استعفا رویانیان گفت: بنده اعتقاد دارم معمولاً هر کس زحمت می کشد اگر برای زحمت وی ارزشی قائل نشوند کار کردن در آنجا سودی نخواهد داشت اگر برای کارهای شخصی رویانیان که از موقعی به باشگاه آمده اند زحمات فراوانی برای تیم پرسپولیس کشیده است ارزشی قائل  نشوند پس برای هیچ فردی ارزشی قائل نخواهند شد بنده هم به همین دلیل گفتم اگر رویانیان برود من هم خواهم رفت.

وی در ادامه افزود: رویانیان از موقعی که مدیرعامل سرخپوشان شده اند با مشکلات فراوانی روبرو بودند و با تلاش و پشتکار تمام مشکلات را حل کردند و هر قدمی که داشتند برای پیشرفت پرسپولیس بوده است و امیدوارم هیئت مدیره از رویانیان در تمام شرایط حمایت کند تا حق پرسپولیس احیا شود.

وی در مورد نتیجه جلسعه استعفا رویانیان گفت: من در جریان جلسه نیستم در حال حاضر برای بازی جام حذفی در اردوی پرسپولیس  هستم ولی امیدوار هستم هیئت مدیره تصمیم درستی بگیرند.

شیرینی در مورد بازی امروز با پدیده شاندیز مشهد در رقابت های جام حذفی گفت: روحیه تیم بسیار خوب است و مشکل و مسئله ای نیست تنها مسئله در خواست  استعفای رویانیان است.

شیرینی در  مورد بازیکنان گفت: خلعتبری به علت دردی که در پا احساس می کند به بازی امروز نخواهد رسید و کفشگری ، غلام رضا رضائی نیز در لیست نخواهند بود.

 شیرینی در پایان گفت: با تمام وجود برای خوشحال کردن طرفداران به میدان خواهیم رفت.
 
پایان متن/مح

برچسب ها: سعید ، شیرینی ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.