سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

حضور در رقابتهای جهانی، هدف اصلی ما است

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معتقد است که ملی پوشان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با درخشش در رقابتهای انتخابی راهی رقابتهای جهانی که هدف اصلی آنهاست شوند.

کمال عشق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: خوشبختانه سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان به بهترین نحو در زنجان انجام شد و در نهایت ملی پوشان به آمادگی کاملی دست یافتند و 14 بسکتبالیست برتر در این اردو محک زده شدند تا با بهترین ها راهی رقابتهای انتخابی جهان شویم.

وی افزود: طبق برنامه تیم ملی کشورمان از 28 آبان به مدت 10 روز در کشور تایلند حاضر و در رقابتهای آسیایی شرکت می کند تا با کسب موفقیت جواز حضور در رقابتهای جهانی را از آن خود کند.

عشق ادامه داد: از آن جایی که رقابتهای آسیایی کسب مجوز برای حضور در رقابتهای جهانی است از این رو بسیار سخت و مهم خواهد بود چرا که مطمئناً همه تیم ها با آمادگی کامل در این رقابتها شرکت می کنند تا با درخشش مجوز مسابقات جهانی کره جنوبی را از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم ما حضور در رقابتهای جهانی است و مطمئناً به این مهم دست خواهیم یافت و ما نیز با 12 بازیکن برتر راهی تایلند خواهیم شد.

پايان متن/مح

برچسب ها: بسکتبال ، عشق ، رقابت ، جهانی ، ویلچر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.