سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

کرمانشاه به کارگاه بزرگ پروژه های عمرانی تبدیل شده است

استاندار كرمانشاه با اشاره به جايگاه مديريتي شهرداران گفت: شهرداران بايستي هنرمندانه و با نگاه و افق جديد، در راستاي عمران و بالندگي جامعه تلاش داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمیاد خاطر نشان كرد: با وجود اینکه طی چند وقت اخیر  با مشكلاتي از قبيل  عدم تخصيص كامل بودجه هاي عمراني در سطح استان همراه بوده ایم، ولی با همدلي و همراهي خوبي كه بين مديران استان وجود دارد كرمانشاه به كارگاهي بزرگ در بحث اجراي پروژه هاي عمراني تبديل شده است، البته براي رسيدن به نقطه مطلوب بايستي تلاش و همت مضاعفي را بكار گرفت.

وي با اشاره به نقش موثر شهرداران در حوزه مديريت شهري، افزود: بدون شك شهرداران مي توانند با نوآوري و نوانديشي و همچنين ترسيم نگاه به آينده و استفاده كامل از كليه ظرفيت هاي بخش خصوصي، زيبايی هاي ملموس و قابل توجهي را به شهر تزريق و توسعه، آباداني و شكوفايي بيشتري را براي مردم استان به ارمغان آورند.

استاندار كرمانشاه همچنين كار شهرداران را بر مبناي خلاقيت و هنرمندي توصيف كرد و گفت: بطور قطع  كار شهرداران شبيه هنرمندي است كه زيبايي خلق مي كند و شهرداري كه جامع نگر و افق بلند به آينده نداشته باشد مطمئنا ناهمگوني و عدم اجراي صحيح پروژه ها را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به جايگاه كاري و فكري شهرداران، تصريح كرد: با توجه به اينكه آحاد مختلف مردم جامعه از كار شهرداران بهره مي گيرند، لذا كساني بايد در ليست شهرداران قرار گيرند كه داراي شانيت و منزلت ويژه و همچنين بسيار توانمند در بخش هاي مختلف شهري باشند.دمیاد اضافه كرد: اين درايت، مديريت و فعل شهرداران هست كه شهر را مي سازد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، کارگاه ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.