سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی صدور محرومیت دو جلسه ای برای مرتجي؛

مرتجي: حکم عادلانه ای صادر کردند/تعطیلات طولاني به تیم ها ضربه می زند

سرمربي تيم هندبال نيک انديش اصفهان گفت: محرومیت 2 جلسه ای برایم عادلانه است و اعتراضي به اين موضوع ندارم.

شهداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته ششم مسابقات لیگ برتر با تیم ثامن الحجج سبزوار دیدار داشتیم که به دلیل عملکرد نامطلوب داوری و اعتراض به آنها تیم را از زمین بیرون کشدیم و به همین  دلیل کمیته انضباطی رای به محرومیت 2 جلسه ای ما در هفته گذشته را که معتقدم این حکم عادلانه است و آنرا قبول  می کنم البته به داوری در این دیدار اعتراض داریم که از فدراسیون می خواهیم در جلسه ای  با حضور کارشناسان این موضوع را بررسی کند.

سرمربی تیم هندبال  نیک اندیش اصفهان تصریح کرد: در این مسابقه ما با نتیجه 18 بر19  بازی را با تیم چه بسا اگر داوری بهتر سوت می زد ما برنده از زمین خارج می شدیم .

مرتجی در ادامه گفت:  در هفته یازدهم با صنعت مس کرمان روبرو خواهیم شد حریف تیم  خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می برد و ما دیدار سختی مقابل آنها داریم و با وجود اینکه دو بازیکن مصدوم هم داریم ولی برای برد به  میدان می رویم.

وی تاکید کرد:  هم اکنون ما با 10 امتیاز  در رده پنجم لیگ برتر قرار داریم و نخستین  حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم با این حال  بازیکنان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند.

 مرتجی اضافه کرد: تعطیلات از چهارشنبه يک آبان آغاز  می شود و ما با توجه به فرصت زیاد تا زمان آغاز  نیم فصل دوم فرصت داریم تا تیم را از نظر بدنی در اوج آمادگی نگه داریم.

 وی در خصوص  زیاد شدن تعطیلات نیم فصل گفت: متاسفانه  تعطیلات نیم فصل خیلی زیاد است سه ماه و این برای تیم هایی که بازیکنان غیر بومی دارند مشکل ساز خواهد بود ما که از بازیکنان بومی استفاده می کنیم تا حدود  این مشکل برایمان کم باشد اما آماده نگه داشتن  بازیکنان برای سه ماه خیلی زیاد است.

مرتجی اشاره کرد:  با توجه به اینکه ما در ماههای آینده  مسابقات جام ملت های  آسیا در بحرین  و جام باشگاه های  آسیا در قطر را داریم  و تیم ملی و تیم ثامن سبزوار به این رقابت ها اعزام خواهند شد  تعطیلات این قدر زیاد شده است به نظر این تعطیلات باید یک ماه باشد و از آذر ماه  نیم فصل دوم آغاز شود.

وی گفت: تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی کشورمان در سبزوار هستند با این تیم تمرین می کنند و بقیه بازیکنان نیز در تیم های  دیگر در مسابقات حضور دارم و خوب آنها همیشه آماده هستند بنابر این کش دادن تعطیلات به مصلحت تیم ها نیست.

 مرتجی در پایان خاطر نشان کرد: تیم هایی که در رقابت های لیگ برتر حضور دارند خیلی به هم نزدیک هستند و نتایج نزدیک به هم هستند  البته  تیم های سبزوار و مشهد که در بالای جدول قرار دارند. جزو بهترین های این مسابقات هستند واز بازیکنان خوبی بهره می برند.

پايان متن/مح
برچسب ها: محرومیت ، دو ، جلسه ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.