سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با عید سعید غدیر

آغاز ثبت نام مسابقه تفسیر نورالمهدی تا 30 آبان

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن از ثبت نام ششمین دوره مسابقات تفسیر نورالمهدی در دو رشته تفسیر یک جزو و تفسیر سه جز همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

جواد تجلیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که ششمین دوره مسابقات تفسیر نورالمهدی، در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر درک عمیق قرآن کریم و با هدف انس و تدبر عموم مردم با قرآن کریم صورت می گیرد گفت: ثبت نام این دوره از مسابقات تفسیر نور المهدی، در دو رشته تفسیر یک جزو تفسیر سه جز برای عموم انجام می گیرد و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای رقابت در رشته تفسیر یک جز باید به تفسیر جز 18 قرآن مسلط باشند و علاقه مندان برای رقابت در رشته تفسیر سه جز نیز باید به اجزا 18 و 19 و 20 تسلط داشته باشند.

وی افزود: برای این دوره از مسابقات تفسیر نورالمهدی تفسیر نمونه تالیف آیت الله مکارم شیرازی در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگانی که 70 درصد از نمره آزمون را در رشته های مورد نظر کسب کنند گواهی نامه آشنایی با تفسیر اجزای مورد نظر را از سوی سازمان دارلقرآن دریافت می کنند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون بیان داشت: رقابت نهایی این مسابقات همزمان با دهه اول بهمن ماه در حوزه های شهرستانی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات تفسیر نورالمهدی تا پایان آبان ماه ادامه دارد خاطر نشان کرد: کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و شهر مقدس جوایز این دوره از مسابقات است.
برچسب ها: مسابقه ، تفسیر ، نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
صادق رشادتی جوبنی
۱۱:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
بااین مسابقات بسیارموافقم انشاالله دراین راه موفق باشید