سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات"

در هشتمین جشنواره علمی روابط عمومی کشور از کتاب "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" تألیف حمید کارگر تقدیر شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛در این جشنواره که همزمان با نهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با انتخاب هیأت داوران، تندیس اثر برگزیده در حوزه نشر به حمید کارگر به عنوان مولف این کتاب اهدا شد.
 
"نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" اثری تازه در این حوزه است که امسال از سوی انتشارات روزنه منتشر شده و مولف در این اثر در هفت فصل به مباحثی همچون "ارتباطات"، "روزنامه نگاری"، "فضای مجازی"، "روابط عمومی"، "تبلیغات" و "رسانه" می پردازد.
 
دکتر علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت رسانه در مقدمه این کتاب می نویسد: "اثر حاضر که از اندیشه نقاد و قلم و قاد آقای حمید کارگر از دست اندرکاران ارتباطات و رسانه ها- ساری و جاری شده است، نکات ارزشمندی را در باب رسانه ها و ارتباطات مطرح کرده است. در واقع می توان آن را مجموعه یا کشکولی از تلخ و شیرین‌های عرصه مطبوعات و رسانه‌ها و ارتباطات نظری به حساب آورد. از آنجا که نویسنده خود به گونه ای فعال با ارتباطات جمعی و سازمانی سروکار داشته، به زوایای پنهان رسانه ها دست یافته و نکات دلچسبی را به خواننده اثر هدیه می کند".
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.