سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نقش حذف بروکراسی اداری در توسعه زیر ساخت های گردشگری

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: برای تسهیل در سرمایه گذاری بخش گردشگری و توسعه زیر ساخت های این امر مهم، باید بروکراسی اداری و معطلی در این بخش حذف شود.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ،قادری گفت: با توجه به وجود قابلیت های فراوان طبیعی و جاذبه های گردشگری، همه مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید با همکاری و همسویی، اقدامات لازم را برای توسعه هرچه بیشتر زیر ساخت های گردشگری در کردستان فراهم کنند.وی افزود  : منطقه نمونه گردشگری آبیدر سنندج، دریاچه زریوار مریوان و برخی دیگر از مناطق گردشگری در کردستان توان تبدیل به قطب اصلی گردشگری منطقه را دارند، لذا باید با بررسی های کارشناسی و مکان یابی مناسب، بستر لازم برای احداث و راه اندازی مراکز اسکان و دیگر امکانات تفریحی و سیاحتی مورد نیاز مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.
وی وجود منابع آبی و سدهای استان را فرصت مناسبی برای ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری با همکاری بخش خصوصی ذکر کرد و خواستار استفاده بهینه از این منابع خدادادی در زمینه توسعه گردشگری استان شد.
وی بر لزوم راه اندازی دفاتر اطلاع رسانی گردشگری با همکاری انجمن صنفی در مبادی ورودی شهرها و مناطق نمونه گردشگری برای راهنمایی گردشگران و مسافران در استان تاکید کرد./س

برچسب ها: بروکراسی ، گردشگری ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.