سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی اخلاقها جریمه نقدی می شوند؛

دیدار پتروشیمی با ذوب آهن در هفته اول سوپرلیگ بسکتبال

اضافه شدن دو تیم ذوب آهن و هیئت زنجان باعث تغییر در برنامه سوپرلیگ بسکتبال شد. در صورت تغییر نکردن شرایط فعلی، 2 تیم پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ با هم روبرو می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه دوم هماهنگی سوپرلیگ بسکتبال، برنامه هفته اول مسابقات هم براساس 10 تیم مشخص شد اما دو تیم ذوب آهن و زنجان تا جلسه سوم به مسابقات اضافه شدند و به این ترتیب برنامه مسابقات هم تغییر کرد.

با توجه به رده بندی جدید مسابقات و تصمیم قبلی مبنی بر معیار قرار دادن رده بندی تیمها برای برنامه ریزی سوپرلیگ، برنامه جدید هفته اول به شکل زیر خواهد بود:

پتروشیمی بندرامام _ ذوب آهن

مهرام  _ هیئت زنجان

فولاد ماهان _ افرا خلیج فارس

شهرداری گرگان _ تکماش قزوین

دانشگاه آزاد  _ نیروی زمینی

صنایع پتروشیمی ماهشهر _ استقلال زرین قشم

هفته اول لیگ با این برنامه در روز 16 آبان برگزار می شود مگر اینکه طی دو هفته آینده تغییرات دیگری در جدول مسابقات و تیمهای تصویب شده در جلسه گذشته انجام شود.

مسئولان فدراسیون روز گذشته تاکید کردند در صورتی که تیمها تا روز 6 آبان مبلغ ورودی خود را پرداخت نکرده و یا به ضوابط لیگ عمل نکنند از بازی‌ها حذف شده و تیم ب . آ شیراز جایگزین آن می شود.

تهدید بی اخلاقها

آخرین تصمیم جلسه هماهنگی گذشته لیگ این بود که مربیان، بازیکنان یا سرپرستانی که در جریان مسابقات به داوران بی احترامی کنند و یا حرکت غیر اخلاقی دیگری در زمین انجام دهند بدون استثنا با جریمه سنگین مالی از سوی سازمان لیگ روبرو می شوند.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.