سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خبر داد

تزریق 20 میلیارد تومان نقدینگی به پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از تزریق 20 میلیارد تومان نقدینگی به پروژه‌‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رضا عوض‌پور سه‌شنبه‌شب در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: سفر فروردین ماه مقام معظم رهبری به جنوب استان بوشهر برکات مادی و معنوی بسیار ارزنده‌ای در بر داشت و بخش کوچکی از دستاوردهای این سفر را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: از همه مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم با حساسیت بسیار زیاد نسبت به تکمیل پروژه‌های مصوب اهتمام ورزند و ما نیز تا جایی که مقدور باشد نسبت به رفع تنگناهای مالی اهتمام می‌ورزیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: منطقه ویژه نقش مهمی در تکمیل پروژه‌ها دارد و در واقع بخش عمده‌ای از پروژه‌ها به تخصیص و عدم تخصیص منطقه ویژه گره خورده و از مسئولان منطقه ویژه انتظار داریم همانند گذشته در تخصیص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تلاش کنند.

عوض‌پور تصریح کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی استان حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان کنگان اختصاص داده‌ایم که با توجه به افزایش جمعیت و سایر شاخص‌ها به این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: امروز نیز حدود 20 میلیارد تومان نقدینگی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان تخصیص می‌دهیم که به منظور شتاب بخشی به پروژه‌ها انجام گرفته است.

معاون استاندار بوشهر گفت: هزینه‌کرد موثر و هدفمند اعتبارات و نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروژه‌ها باید مورد تاکید مدیران دستگاه‌ها باشد تا شاهد حرکت رو به رشد پروژه‌ها باشیم.

عوض‌پور اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به زمان تحویل پروژه‌ها متعهد و پایبند باشند و ما هر هفته گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را با مستندات می‌خواهیم.

وی یادآور شد: مردم چشم‌انتظار تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستند و هر گونه کم‌کاری در واقع موجبات نارضایتی مردم می‌شود.

معاون استاندار بوشهر در پایان بیان کرد: باید با تلاش دسته‌جمعی در مسیر بهبود خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
برچسب ها: بوشهر ، نقدینگی ، کنگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.