سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسوس کاندلاس:بیست و هفت موقعیت گلزنی را از دست دادیم/آرژانتین حرفی برای گفتن نداشت

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:تیم برتر زمین ایران بودو دروازه بان حریف 27 بار دروازه اش را نجات داد اما گاهی نمی توان شرایط را تغییر داد، آرژانتین حرفی برای گفتن نداشت ولی به تساوی رسیدیم.


خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت؛ از عملکرد بازیکنان راضی هستم آنها به خوبی تفکرات کادر فنی را در زمین اجرا و مقابل تیم قدرتمند آرژانتین در حد و اندازه توانایی و نام خود ظاهر شدند، همین امر باعث برتری بدون بحث ایرن در زمین و مقابل حریف بود.
بدون اغراق می توان گفت بازی و زمین در اختیار ما بود و آرژانتین فقط موقعیت های انگشت شماری به دست اورد که با استفاده از آنها 2 گل به ثمر رساند.

وی افزود:البته برتری ایران در بازی فقط عقیده مانیست، در گفتگویی که با سرمربی حریف داشتم به برتری ایران و توانایی بازیکنان اشاره کرد زیرا گل تساوی که این تیم را از  شکست نجات داد توسط دروازه بان و با شوت وی به ثمر رسید در حالی که 27 موقعیت گل ایران با بدشانسی و توسط دستان این دروازه بان به هدر رفت و در این شرایط هیچ کس نمی توانست ادعا کند که حق برد با ایران نیست اما در مواقعی به سبب ماهیت این ورزش نمی توان شرایط را تغییر داد و به اجبار و بر خلاف روند بازی باید نتیجه را پذیرفت.

قدرت ژاپن با انگیزه و آمادگی ایران قابل قیاس نیست

خسوس در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط ایده آل بازیکنان و بازی های دوستانه و تاثیرگذاری که انجام دادیم برای برد به مصاف آرژانتین رفتیم البته هدفمان در کسب نتیجه به این بازی خلاصه نمی شود در رقابت بعدی مقابل زاپن نیز با روحیه و توان بالای فنی رقابت می کنیم تا بهترین نتیجه را از آن خود کنیم، ژاپن تیم قدرتمندی است اما تمام راههارا بر این تیم برای کسب نتیجه می بندیم تا فردا یک پیروزی دلچسب کسب کرده و شادی آن را به مردم ایران تقدیم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:با توحه به اینکه در گروه مشکلی قرار گرفتیم تلاش خود را بیشتر کردیم تا نتایج مطلوبی کسب کنیم با رقبای سرسختی رو به رو ایم اما ایران نیز برای دیگر رقبا نام بزرگی است و شاید در این مقابله از سد راه برداشتن ما به مراتب دشوار تر از دیگرنتایج باشد./با
برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
فقط ایران عشقه